Історія

Засновник компанії Ятаро Івасакі був з міста Кочі на острові Сікоку, де проживав потужний клан Тоса. Він працював для клану і відзначився в управлінні торговими операціями в Осаці. У 1870 році він створив власну судноплавну компанію, Цукумо Шокай, з трьома пароплавами, зафрахтованими від клану. Це був початок Mitsubishi.

Назва “Mitsubishi” відноситься до три-алмазної емблеми. “Mitsubishi” – це комбінація слів mitsu і hishi . Mitsu означає три. Hishi означає водний каштан, і японці використовували це слово протягом тривалого часу для позначення ромбової або алмазної форми. Японці часто згинають звук “h” до звуку “b”, коли він відбувається в середині слова. Так вони вимовляють поєднання mitsu та hishi як mitsubishi.

Друга світова війна припинила Mitsubishi як інтегровану організацію. Але незалежні компанії, які простежують свої коріння до старого Mitsubishi, сьогодні активні майже у всіх галузях промисловості.
Попри юридичну незалежність, компанії вважають себе членами сім’ї Mitsubishi та утворюють «Кінйокай» («Клуб, який збирається щоп’ятниці»), об’єднуючий голів компаній з сім’ї Mitsubishi.

Корпорація Mitsubishi Electric була заснована 15 січня 1921 року в результаті відокремлення від Mitsubishi Shipbuilding Co. (сьогодні це Mitsubishi Heavy Industries, Ltd.), яка розміщувалась у місті Кобе, фабрики з виробництва електромоторів. Засновник Mitsubishi Shipbuilding Co. — Ятаро Івасакі, який також вважається засновником інших компаній, що мають слово Mitsubishi у своїй назві і після відокремлення від холдингу.

Yataro Iwasaki, засновник старої організації Mitsubishi, вибрав три-діамант позначка як емблема для його компанії. Марка свідчить про тригранний гребінь клану Тоса, першого роботодавця Ятаро, а також трьох укладених ромбів гребеня родини Івасакі.
В 1964 році приймається (тільки в Японії) Корпоративний слоган, який перекладається як “з вами сьогодні і завтра”, з метою побудови знайомого корпоративного іміджу серед споживачів.

А у 1968 році оголошено новий корпоративний слоган “ADVANCED AND EVER ADVANCING”. За словами президента Окубо, генерального директора Mitsubishi Electric в той час, “ми розробили гасло, щоб закріпити свою позицію в майбутній галузі через нашу технічну експертизу, і створити корпоративну позицію культивування та виховання управлінських навичок, щоб новий корпоративний імідж буде пронизувати компанію як внутрішньо, так і зовні. “

В 1985 року компанія проводить корпоративну ідентичність з метою підвищення корпоративного іміджу. “Синій MITSUBISHI” корпоративний логотип бренд розроблений для використання в Японії, щоб забезпечити деякий сенс індивідуалізму в Mitsubishi Group. За кордоном створюється логотип, який об’єднує знайомий символ червоних трьох діамантів з простим “MITSUBISHI”. У Японії прийнято новий корпоративний слоган, який приблизно перекладається як “SOCIO-TECH: розширення способу життя через технології”. Зарубіжний слоган залишається незмінним.
З нагоди 80-річчя Mitsubishi Electric, у 2001 році корпоративна філософія переоцінюється, а слоган переглядається на “Зміни для кращого” як послідовне повідомлення як в Японії, так і за кордоном. “Синій MITSUBISHI” логотип продовжує використовуватися в Японії, в той час як “MITSUBISHI ELECTRIC” використовується за кордоном, щоб забезпечити відмінності в Mitsubishi Group.
З 2014 року компанії Mitsubishi Electric в Японії починають використовувати червоний логотип з трьома діамантами, який раніше використовувався тільки за кордоном. Зміцнення конкурентоспроможності бізнесу в глобальному масштабі продовжується для забезпечення сталого зростання.
Scroll Up